Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Chernousova Zh$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Chernousova Zh. T. 
Economic analysis of the pharmaceutical enterprise on the perspective of innovative development at the example of FARMAK JSC [Електронний ресурс] / Zh. T. Chernousova, A. P. Mishchenko // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 505-512. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_57
Розглянуто проблему розвитку та конкурентоспроможності підприємств фармацевтичної галузі України як однієї з провідних наукоємних та прибуткових галузей діяльності у світі. Наголошено на важливості розвитку фармацевтичного ринку як одного з елементів забезпечення національної безпеки держави. Проблему інноваційного та технологічного розвитку галузей української економіки визначено як центральну в сучасних економічних умовах. Зазначено, що задля забезпечення стабільного розвитку фармацевтичної індустрії необхідним є використання передових концепцій, методів та інструментів менеджменту. Досліджено перспективи урізноманітнення продуктового портфелю інноваційними розробками за рахунок залучення зовнішніх інвестицій. Проаналізовано можливість переходу фармацевтичної галузі на міжнародні стандарти розробки, досліджень, виробництва та сертифікації продукції, так як можливість інноваційного розвитку є основним фактором конкурентоспроможності таких високотехнологічних галузей промисловості як фармацевтика. Досліджено фінансово-економічне становище фармацевтичної галузі України у розрізі основних фінансових показників. Незважаючи на системний макроекономічний спад промислового виробництва по країні, були приведені дані, що підтверджують стійкий тренд до зростання обсягів продажу фармацевтичної продукції вітчизняних підприємств. інтерпретовано результати аналізу та визначення можливості забезпечення інноваційного розвитку на прикладі ПАТ "Фармак" як одного з підприємств-лідерів фармацевтичної промисловості, використовуючи економічні дані підприємства, елементи фінансово-економічного аналізу та визначення ступеня фінансової стійкості за допомогою апарату нечіткої логіки. Підтверджено думку щодо важливості проведення інвестицій у технологічні інновації. Визначено напрями потенційних майбутніх досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.062 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Chernousova Zh. T. 
Modeling an effective strategy of advertising investments of firm in the competitive market [Електронний ресурс] / Zh. T. Chernousova // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 512-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_58
Побудовано динамічну модель залежності продажів фірми від витрат на рекламу. На конкурентному ринку реклама є не тільки засобом підвищення попиту, але й інструментом конкурентної боротьби нарівні з ціною. Реклама дозволяє збільшити обсяг продажів, однак залежність підвищення попиту від підвищення рекламних витрат не є лінійною. Після певного рівня рекламних вкладень їх ефективність буде спадати. В моделі враховується залежність ефективності реклами від зміни частки ринку рекламних витрат фірми. Показується, що складність захвату нової аудиторії буде зростати геометрично, тому й ефективність реклами буде спадати геометрично. Разом із насиченням рекламою це відображається у параметрі ib. Реклама не діє миттєво, з моменту її початку інформація накопичується у свідомості людей з кожною зустріччю з рекламою і досягає пику через певний час. Якщо реклами стане менше, то люди почнуть забувати її швидше, ніж їм будуть нагадувати про неї, і пик їх знань про товар впаде. При появі реклами людям потрібен деякий час, поки їх знання про товар не достигне пику, вище якого вони не зможуть засвоювати рекламу, через те, що будуть забувати її деталі з рівною швидкістю. Як правило на це потрібно близько двох тижнів реклами. Другий прояв затримки впливу реклами пов'язаний із знанням про товар у цілому. Для цього потрібен порівняно великий період часу. В моделі відображена властивість впливу реклами із затримкою, що виражається в так званих "інерційних продажах". Вони можуть сформувати основну частину продаж, обумовлених рекламою. Що підвищує значимість рекламних вкладень в довгостроковому періоді впродовж до того, що реклама в поточному періоді може не окупати себе, але з часом переходить в прибуток. Прояв затримки, пов'язаний із знанням про товар у цілому, в моделі береться в середньому біля року. Таким чином врахована сезонність обсягів продажів. А з урахуванням динаміки зміни ринку за минулий період ураховується їх відповідна зміна. В моделі "інерційні продажі" розраховуються пропорційно частині від необхідного часу, де відбуваються зміни. Загальні продажі складаються з "інерційних продажів" та тих, що обумовлені короткотерміновим впливом реклами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 868.923 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського